اخر المعلقين

اثبات كذبة ميار بالدليل والصور وهل اختها اعتنقت المسيحة وفى خطر حقيقى

الخميس، 9 فبراير 2017



ليس خفيا والا سيعلن
علشان الاخوة اللى نزلوا فينا مهجمة ورسائل كلها شتيمة ويقولوا ان الخبر مش صحيح واختها كذبت الكلام هنثبت بالدليل 
وكل شى هيظهر ويبان
الاخت ميار اتفاجات بنشر خبر اختها المصور وسنضع رابط الموضوع فى الاسفل راحت  للكذبة المعروفة حسابى اتسرق
والغريب بقا انهم ماشاء الله رجعوا الاكوانت تانى يعنى الهكر اللى يقدر يعمل ده هما ماشاء الله تغلبوا عليه طيب كويس  الحساب اتسرق بحسب كلامها الساعة 10 بالليل رجع بعدها ب15 ساعة او 13 ساعة نشوف الصور ونلاحظ ان المشاركات اللى اكتر مشاركة بينها وبين الباقى 5 ساعات بس ده يعنى اساسا ميار عاملة مواضيع فى وقت سرقة الاكوانت عن اختها
 اولا  ثانيا بتقول شتم ممثلين اصحابها طيب ليه مفيش ولا شتيمة اتنشرت زاى خبر ارتدد اختها طيب نقول كمان ولا نسيب التعليق ليكم الاول التكذيب المزعوم وثانيا الرد بالصور من ايميل ميار ثالثا ياريد اختها تاخد حذرها لان ممكن يكونوا مجهزين ليها حاجة وعلشان كده قالوا نكذب الخبر التفاصيل
قالت الفنانة ميار الببلاوي، أنها فوجئت بشخص ما يبعث برسائل سب وإهانة لزملائها من الفنانين، عبر حسابها الشخصي على موقع فيس بوك.
وأضافت "ميار" في تصريحات خاصة لمصراوي، أنها فوجئت بعدد كبير من المواقع تتحدث عن أنها اتهمت شقيقتها الصغرى بالارتداد عن الاسلام، وانهالت بعدها المكالمات عليها، من أقاربها وأصدقائها، لتفسير ما حدث حول هذه الواقعة.
وأشارت "الببلاوي" أن ابنها حاول أن يدخل على صفحتها الشخصية بموقع فيس بوك، إلا أن شخص ما، استولى على الحساب، وغير "باسورد" حسابها الشخصي، بعدما نشر منشورا يفيد بأنها تبرأت من شقيقتها الصغرى، عقب خلعها الحجاب، كما بعث برسائل "مهينة" لأصدقائها الفنانين، اتهمهم فيها بأنهم "أشباه فنانين".
وعن وجود خلاف بينها وبين شقيقتها الصغرى، أكدت "ميار" أن شقيقتها خلعت الحجاب منذ أكثر من 20 يوما، وأضافت قائلة "زعلت منها جدا، ومكلمتهاش، علشان مش عارفة إيه الهوجة بتاعت خلع الحجاب، لحد ما كلمتني واتصالحنا، بس أنا لسه زعلانة منها عشان هي خلعت الحجاب، دي مش بس أختي الصغيرة، دي بنتي".
ورجحت "ميار" أن يكون هناك شخص ما، استولى على صفحتها، وكتب فيها هذا المنشور، ولا تعلم من هذا الشخص، الذي يعرف عن وجود خلاف بينها وبين شقيقتها، وتسابقت عدد من المواقع، على كتابة الخبر كسبق صحفي، ولم يفكر أحد في معرفة الحقيقة، حول هذا الأمر.
يذكر أن الصفحة الشخصية للفنانة ميار الببلاوي، قد تعرضت للسرقة من أحد الأشخاص، الذي كتب من خلالها أنها تبرأت من شقيقتها، لأنها ارتدت عن الاسلام بخلعها للحجاب.

هذا الخبر منقول من : مصراوى
 الاول الموضوع الاساسى اضغط هنا
التكذيب بالصور ولاحظو التوقيت ولتكبير الصور اضغط عليها
وفى النهاية احنا كل اللى يهمنا خلاص الانفس وان كانت فى ضيقة نصلى لاجلها لكن عمر ما واحد ولا اى عدد هيزود المسيحية بس صحيح هى اخت ميار فين مش ظاهرة؟














سارع الآن بالاشتراك في القائمة البريدية ليصلك جديد الموقع على بريدك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

 

تابعنا على فيسبوك

كافة الحقوق محفوظة لـ الانبا كاراس السائح © 2015 | بدعم من بلوجر
تصميم: ثيمز بيبر | تعريب: قوالب برق | بدعم من: برق سوفت وير
Creative Commons License